Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Dec 2023 12:27:21 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15041 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Kaberneeme küla, Kaberneeme tee 4, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Kaberneeme küla, Kaberneeme tee 4 
(üksikelamu, reoveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee valitseja volitatud 
asutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26836810>  (menetlus nr: 
389600), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister